مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 19:112018-03-13فرهنگي

دست درازی به عرصه های منابع طبیعی ناسپاسی خدا است


خداوند متعال طبیعت را با همه ارزش های مختلف به ما ارزانی داشته و ما باید قدر این نعمت بزرگ را دانسته و ناسپاسی نکنیم که ناسپاسی حقیقی دست درازی به مراتع و عرصه های منابع طبیعی و تبدیل کردن این مناطق به کاخ های دهها طبقاتی و تجملاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، محمدعلی مجاهدی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنر و طبیعت که در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: موضوعات مرتبط با طبیعت کمتر در عرصه های مختلف هنری از جمله مورد توجه قرار می گیرد، همگان مدیون طبیعت به عنوان یک نعمت الهی هستیم، به همین دلیل باید دین خود را نسبت به این نعمت ادا کنیم.

وی از بی توجهی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم نسبت به برگزاری دومین جشنواره هنر و طبیعت گلایه کرد و افزود: مسؤولان باید به دنبال این باشند که راهکارهای حفظ محیط زیست را دنبال کنند، شعر به عنوان یک رسانه تاثیرگذار می تواند در راستای حفظ طبیعت و محیط زیست نقش قابل توجهی را ایفا کند.

استاد برجسته شعر آیینی کشور خاطرنشان کرد: کویر قم را می توان آباد کرد اما نه با بی توجهی هایی که برخی نسبت به محیط زیست این استان دارند، افرادی باید در رأس امور مرتبط با محیط زیست قرار گیرند که عاشق کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست درازی به عرصه های منابع طبیعی ناسپاسی خدا است

دست درازی به عرصه های منابع طبیعی ناسپاسی خدا است