مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 15:112018-03-13حوادث

کانکس؛ عیدی دانشگاهیان دانشگاه آزاد همدان به خانواده دانشجوی زلزله زده


کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد همدان با جمع آوری کمک مالی به خانواده دانشجوی سرپل ذهابی که محصل این دانشگاه است، کانکس عیدی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، چند ماه پس از زلزله منطقه سرپل ذهاب با توجه به مشکلات اسکان زلزله زدگان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حرکتی خداپسندانه با جمع آوری کمک های مالی به خانواده یکی از دانشجویان زلزله زده این واحد دانشگاهی کانکس عیدی دادند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این خصوص اظهار کرد: ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 بود که زمین لرزه شدیدی با قدرت 7.

3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

مهدی صفرزاده بیان کرد: بعد از گذشت چند ماه از وقوع زلزله با وجود تلاش های فراوانی که از سوی ارگان های دولتی و مردمی صورت گرفته است، مردم محروم این منطقه هنوز نیاز به کمک های فراوانی دارند.

وی ادامه داد: پس از این حادثه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با صدور بیانیه ای علاوه بر ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده های داغدار، اعلام کرد این واحد دانشگاهی در کنار آحاد امت وظیفه شناس میهن آمادگی کامل خود را در خصوص امدادرسانی و هرگونه کمک به حادثه دیدگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانکس؛ عیدی دانشگاهیان دانشگاه آزاد همدان به خانواده دانشجوی زلزله زده

کانکس؛ عیدی دانشگاهیان دانشگاه آزاد همدان به خانواده دانشجوی زلزله زده