مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 15:012018-03-13بين الملل

چهارشنبه آخر سال؛ جشن مهربانی یا سور ترقه ها


این روزها شاهد شنیده شدن صدای ترقه و مواد محترقه در کوچه ها و خیابان ها هستیم که افراد را وارد دنیایی می کند که با آن غریبه هستیم، دنیایی که به آن تعلقی نداریم و در پس آن ناراحتی و پشیمانی است در حالی که سال های گذشته تنها صدایی که به گوش می رسید صدای شادی .

- این روزها شاهد شنیده شدن صدای ترقه و مواد محترقه در کوچه ها و خیابان ها هستیم که افراد را وارد دنیایی می کند که با آن غریبه هستیم، دنیایی که به آن تعلقی نداریم و در پس آن ناراحتی و پشیمانی است در حالی که سال های گذشته تنها صدایی که به گوش می رسید صدای شادی و خنده بود به امید تکرار آن روزها.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، چهارشنبه سوری جشن مهربانی است که از قدیم الایام بوده ولی این روزها جای خود را به ترقه ها و مواد منفجره داده که حاصلی جز اندوه و ناراحتی ندارد.

از گذشته رسم بر این بوده در هر محله تمام افراد خانواده دور هم جمع می شوند، هفت کپه آتش برپا می کنند و به جشن و شادمانی می پردازند و باید گفت این عده افرادی که با نارنجک و ترقه به خیابان ها می ریزند و اموال عمومی را تخریب کرده به جان و مال خود نیز آسیب می رسانند هیچ نسبتی با سنت های ایرانی ندارند.

شرایط به گونه ای شده که برخی با مواد منفجره و ترقه شاد می شوند در حالی که باید گفت این افراد از شادی واقعی فاصله ندارد و هنوز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه آخر سال؛ جشن مهربانی یا سور ترقه ها

چهارشنبه آخر سال؛ جشن مهربانی یا سور ترقه ها