مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 13:302018-03-13سياسي

رمضانی: طرح ترامپ در مسئله قدس به نتیجه نمی رسد


دبیر و جانشین رییس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین ریاست جمهوری با بیان اینکه طرح ترامپ در مسئله قدس به نتیجه نمی رسد، گفت: فلسطینیان اعم از مردم و گروههای مقاومت به هیچ وجه این مسئله را بر نمی تابند و مقاومت و انتفاضه شعله ور تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق رمضانی طی سخنانی در نشست تخصصی بیت المقدس انسجام بخش ملت فلسطین اظهار کرد: بیت المقدس نقش محوری در وحدت میان فلسطینیان و جهان اسلام دارد.

سالی که گذشت یک سال بحران خیز در حوزه مسئله فلسطین بود و در این سال آمریکا به ریاست جمهوری ترامپ بحث انتقال سفارت به قدس و به رسیمت شناختن آن را مطرح کرد که طبق برنامه می خواهند در اردیبهشت سال 97 ین کار را عملیاتی کنند.

وی خاطر نشان کرد: فلسطینیان اعم از مردم جریانهای سیاسی، گروه های نظامی و مقاومت به هیچ وجه این مسئله را بر نمی تابند و مقاومت و انتفاضه شعله ور خواهد شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایده خود پشیمان می شوند.

وی با تاکید براینکه طرح ترامپ به نتیجه مطلوب نمی رسد گفت: شکی نیست که شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه خاورمیانه به ویژه در سوریه و از بین رفتن داعش این مسئله را بیش از پیش تقویت کرده است و به نظر می رسد آمریکایی ها و صهیونیستها در محاسبات خود به شدت نگران هستند که مبادا حلقه مقاومت به یکدیگر نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضانی: طرح ترامپ در مسئله قدس به نتیجه نمی رسد

رمضانی: طرح ترامپ در مسئله قدس به نتیجه نمی رسد