مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 13:112018-03-13سياسي

آیت الله خاتمی: فضاسازی علیه مجمع نمایندگان طلاب فریبکاری سیاسی است


عضو شورای عالی حوزه های علمیه به برخی از فضاسازی های انتخاباتی علیه مجمع نمایندگان طلاب واکنش نشان داد و این فعالیت ها را فریب کاری سیاسی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به برخی از فضاسازی های اخیر درباره عدم حضور طلاب در انتخابات هشتمین دوره مجمع به اهمیت مجمع نمایندگان اظهار کرد: حضور طلاب در این انتخابات بسیار باشکوه بوده است، نقد سازنده همیشه کارگشاست اما فریبکاری سیاسی راهی به جایی نمی برد.

وی با بیان اینکه اصل تشکیلات مجمع نمایندگان ستودنی است، گفت: مجمع نمایندگان تشکیلاتی است که پویایی حوزه خواهد بود، برخی کلمه تحریم را آوردند این بدترین شیوه موضع گیری هاست که انجام شده است، البته خوشبختانه طلاب هم اعتنا نکردند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه عنوان کرد: مجمع نمایندگان طلاب از آخرین یادگارهای امام راحل عظیم الشأن است، حفظ آرمان های ایشان بر ما تکلیف است.

وی ادامه داد: زمانه ای است که ما باید از ظرفیت ارزشمند طلاب استفاده کنیم، ظرفیتی که بحمدالله در پیدایش انقلاب و در تداوم چهل ساله انقلاب تأثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: فضاسازی علیه مجمع نمایندگان طلاب فریبکاری سیاسی است

آیت الله خاتمی: فضاسازی علیه مجمع نمایندگان طلاب فریبکاری سیاسی است