مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 12:112018-03-13اقتصادي

نمایشگاه قرآن و پول و دورهمی موزه داران، از فردا در موزه بانک ملی ایران


موزه بانک ملی ایران همزمان با میزبانی «دومین دورهمی سالیانه موزه داران»، نمایشگاه اسکناس و نیز نمایشگاه آثار قرآنی را بر پا خواهد کرد.

- موزه بانک ملی ایران همزمان با میزبانی دومین دورهمی سالیانه موزه داران ، نمایشگاه اسکناس و نیز نمایشگاه آثار قرآنی را بر پا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، دورهمی سالیانه موزه داران، امسال برای دومین بار و با هدف نزدیکی، تبادل تجربیات و مرور سالی که برای موزه ها و موزه داران گذشت، برگزار می شود.

در این مراسم با توجه به نیازهای موزه های ایران، دو پانل گفت و گو با محور موزه و شبکه های اجتماعی و نیز گرافیک و موزه برپا و دستاوردهای علمی این بخش بررسی خواهد شد.

این مراسم فردا چهارشنبه 23 اسفندماه 1396 از ساعت 14 تا 17 در محل موزه بانک ملی ایران به نشانی خیابان فردوسی، رو به روی سفارت آلمان برپاست.

در ادامه این برنامه همزمان با هفته جهانی پول، نمایشگاهی به منظور نمایش اسکناس های قیمتی برگزار می شود.

در این نمایشگاه، اسکناس های جهان در سال 1955 در معرض دید عموم قرار می گیرد و در کنار آن نمایشگاه دایمی اسکناس های چاپ شده در بانک  ملی ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.

یکی از برنامه های هفته جهانی پول در موزه بانک ملی ایران، برگزاری کارگاه هایی مرتبط با این موضوع برای کودکان و نوجوانان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه قرآن و پول و دورهمی موزه داران، از فردا در موزه بانک ملی ایران

نمایشگاه قرآن و پول و دورهمی موزه داران، از فردا در موزه بانک ملی ایران