مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 16:262018-03-12پزشكي

افسردگی 19 میلیون زن آمریکایی


بر اساس تازه ترین داده های منتشر شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، 19 میلیون زن آمریکایی دچار افسردگی هستند و هر سال این آمار افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، بر اساس تازه ترین داده های منتشر شده، از هر 8 زن آمریکایی یک نفر مبتلا به افسردگی است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اعلام کرده است: 19 میلیون زن آمریکایی دچار افسردگی هستند و هر سال این آمار افزایش می یابد.

بر اساس آمار موجود، میانگین سنی ابتلای زنان به افسردگی 24 تا 44 سال است.

به گفته کارشناسان عوامل مختلفی نظیر اختلالات رشدی، هورمونی، بیولوژیکی و عوامل دیگری نظیر استرس کار و مسئولیت های خانوادگی در بروز افسردگی زنان نقش دارند.

علاوه بر زنان بزرگسال افسرده، داده های موجود حاکی از آن است که روند ابتلای نوجوانان آمریکایی به بیماری های روانی و افسردگی، 4 برابر سریع تر از دیگر کشورهای جهان است.

محققان با بیان اینکه تنها 30 درصد از نوجوانان افسرده درمان می شوند، اظهار داشتند: ابتلا به افسردگی در سنین پایین و عدم پیگیری برای درمان آن منجر می شود تا اثرات این اختلال تا بزرگسالی همراه آنها باشد و منجر به آسیب های اجتماعی فراوان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسردگی 19 میلیون زن آمریکایی

افسردگی 19 میلیون زن آمریکایی