مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 15:152018-03-12سياسي

طرح جامع نزدیک به 100 شهر اصفهان تهیه شده است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از 107 شهر استان طرح جامع نزدیک به 100 شهر تهیه شده و بقیه شهرها نیز تا سه ماهه نخست سال 97 تهیه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حجت الله غلامی در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان، با ابراز امیدواری از رفع مشکلات عدیده شهرها و شهرداری ها و به حداقل رسیدن این مشکلات ، اظهار کرد: در جایگاهی که هستیم باید بتوانیم مشکلات عدیده شهرها و شهرداری ها را برنامه ریزی و به حداقل ممکن برسانیم.

وی با اشاره به تهیه طرح های جامع شهرهای استان، افزود: از 107 شهر استان طرح جامع نزدیک به 100 شهر تهیه شده و بقیه شهرها نیز تا سه ماهه نخست سال 97 تهیه خواهد شد و مطابق برنامه ریزی انجام شده، بحث تهیه طرح های تفصیلی نیز با انعقاد قراردادهای مشترک با شهرداری ها و شوراهای شهر و مشاوران منعقد و تهیه خواهند شد که در بحث انتخاب مشاور در صورت امکان از انتخاب مشاوران غیربومی پرهیز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: نگاه و رویکرد ما در تهیه طرح های تفصیلی نگاه مسئله محور است و در داخل شهرها معضلات بررسی و راهکارهای لازم در راستای نهایی کردن طرح های تفصیلی ارائه می شود و این طرح ها تحت هیچ شرایطی بدون کسب نظر شهرداری و شورای شهر به شورای عالی ارسال نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع نزدیک به 100 شهر اصفهان تهیه شده است

طرح جامع نزدیک به 100 شهر اصفهان تهیه شده است