مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1396 ساعت 11:412018-03-10بين الملل

ماکرون: سیاست های تعرفه ای ترامپ می تواند به جنگ تجاری مخربی منتهی شود


رییس جمهور فرانسه در جریان تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود ضمن هشدار درباره افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم گفت که چنین اقدامی به یک جنگ تجاری منتهی خواهد بود که به نفع هیچکدام از طرفین نیست.

- ماکرون: سیاست های تعرفه ای ترامپ می تواند به جنگ تجاری مخربی منتهی شود رییس جمهور فرانسه در جریان تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود ضمن هشدار درباره افزایش تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم گفت که چنین اقدامی به یک جنگ تجاری منتهی خواهد بود که به نفع هیچکدام از طرفین نیست.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه هشدار داد که اقدام دونالد ترامپ همتای آمریکایی وی  مبنی بر افزایش تعرفه برای واردات آلومینیوم و فولاد می تواند به جنگ تجاری مخربی منجر شود.

ماکرون روز جمعه در جریان تماس تلفنی با ترامپ ضمن تاکید بر مراتب نگرانی شدید از چنین اقدامی گفت که اعمال تعرفه ها می تواند به جنگ تجاری منتهی شود که همه کشورهای طرف این اقدام در آن بازنده خواهند بود.

رییس جمهور فرانسه گفت که این تدابیر علیه همه کشورهایی است که به قوانین بازرگانی جهانی احترام می گذارند و اقدامی سازنده در جهت مبارزه با اقدامات نادرست محسوب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: سیاست های تعرفه ای ترامپ می تواند به جنگ تجاری مخربی منتهی شود

ماکرون: سیاست های تعرفه ای ترامپ می تواند به جنگ تجاری مخربی منتهی شود