مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1396 ساعت 04:212018-03-10سياسي

یادداشت/ پرویز سروری مقابله با قانون جنگل


پای آمریکایی ها به هرکجا بازشده، دولت های قانونی تحت فشار قرارگرفته اند، گروه مسلح و معارض، حمایت شده اند و امنیت منطقه به خطر افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از پرویز سروری نوشت: هشدار صریح و قاطع رهبر معظم انقلاب به سران غربی در خصوص مشروعیت حضور ایران در منطقه و ثمربخش بودن این حضور که در پی تحرکات مرموز فرانسه به نمایندگی از آمریکا صورت گرفت، در حالی است که کاخ سفید و شرکایش پس از توافق هسته ای، بارها درصدد برآمده اند تا برجامهای منطقه ای و موشکی را به جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

این دیدگاه ازآنجا ناشی می شود که اساساً غرب، خود را در عمل، صاحب و مالک منطقه بسیار حساس و ژئوپولتیک غرب آسیا و بلکه دنیا می داند و بر این مبنا، حضور و دخالت خود را مشروع و قانونی می پندارد.

این منطق که کشورهای ساکن و صاحب منطقه، حق نداشته باشند بر اساس تعاملات دو یا چندجانبه، به فرمولی برای حل مشکلات خود از طرق مختلف برسند و در مقابل، نظام سلطه از هزاران فرسنگ دورتر، به مدد زر و زور پوشالی و با ژست کدخدایی، خود را برای معضلات غرب آسیا محق بداند، بدون شک تنها در قانون جنگل دیده می شود! روی دیگر سکه کج آمریکایی ها این است که تصمیم گیران و تصمیم سازان کاخ سفید، به سیاق اسلاف خود، همچنان از درک قدرت بی نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ پرویز سروری مقابله با قانون جنگل

یادداشت/ پرویز سروری مقابله با قانون جنگل