مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1396 ساعت 14:112018-03-09سياسي

دلیل ترک مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار لوور در ایران از سوی نماینده مجلس


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس،دلیل ترک مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار لوور در ایران از سوی نماینده مردم تبریز در مجلس را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به نمایش آثاری از موزه لوور پاریس در ایران و انتقاد از اجازه ارسال تنها دو اثر ایرانی به این نمایشگاه توسط فرانسوی ها، اظهار داشت: اگرچه این تبادل فرهنگی اقدام بسیار خوبی است و سبب خواهد شد، علاقه مندانی که شرایط حضور در پاریس را ندارند، موفق به تماشای این آثار شوند، اما به دلیل ارسال تنها دو اثر از آثار باستانی به این نمایشگاه جلسه افتتاحیه این نمایشگاه را ترک کردم، چراکه این مسئله را ایراد مهمی می دانم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می رفت مسؤولان مربوطه تلاش بیشتری برای حضور آثار ایرانی در این نمایشگاه می کردند، چراکه همگان به دزدی این آثار گرانبها از ایران اذعان دارند.

وی بیان کرد: اگرچه ایران بازپس گیری این آثار را پیگیری نمی کند و فرانسوی ها خود را صاحب این آثار می داند، اما نمایش تنها چند ماه آن ها در ایران، حق مسلم مردم ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل ترک مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار لوور در ایران از سوی نماینده مجلس

دلیل ترک مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار لوور در ایران از سوی نماینده مجلس