مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 21:562018-03-05بين الملل

دیپلماسی موزه لوور؛ امید فرانسه برای حفظ روابط با ایران بعد از درشت گویی های موشکی


دولت فرانسه امیدوار است با توسل به سیاست هایی مانند افتتاح نمایشگاه موزه لوور در ایران، آثار منفی موضع گیری های جنجالی درباره برنامه موشکی ایران را خنثی کرده و سیاست های راهبردی خود در این زمینه را پیش ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، نمایشگاه موزه لوور در تهران امروز دوشنبه 14 اسفند (پنج مارس) با حضور ژان ایو لو دریان وزیر امور خارجه فرانسه در محل موزه ملی ایران افتتاح شد.

خبرگزاری رویترز، این اقدام وزیر خارجه فرانسه، بعد از درشت گویی های او درباره برنامه موشکی ایران را درهم آمیزی گفت وگوهای سخت با قدرت نرم توصیف کرده است.

تنش ها در روابط تهران و پاریس بعد از موضع گیری های جنجالی پاریس درباره برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران شدت گرفته است.

فرانسه در ماه های بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری آمریکا رهبری فشارهای اروپا علیه برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران را به عهده داشته است.

امانوئل ماکرون اولین رییس یک کشور اروپایی بود که بعد از مواضع ترامپ ضد توافق هسته ای، بحث توافق مکمل برجام با ایران، در زمینه برنامه موشکی این کشور را به میان آورد.

رویترز نوشته اما دولت ماکرون امیدوار است بتواند با بهره گیری از قدرت نرم و دیپلماسی فرهنگی روابط دوجانبه با ایران را مستحکم نگاه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی موزه لوور؛ امید فرانسه برای حفظ روابط با ایران بعد از درشت گویی های موشکی

دیپلماسی موزه لوور؛ امید فرانسه برای حفظ روابط با ایران بعد از درشت گویی های موشکی