مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 12:512018-03-05سياسي

سردار آسودی در گفت وگو با فارس: توان موشکی کشورمان هیچ گاه موضوع مذاکرات نمی شود


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه هیچ گاه توان موشکی موضوع مذاکرات قرار نمی گیرد،گفت: فرانسوی ها در سفر به ایران بررسی میدانی می کنند تا ببینند چقدر می توانند روی مذاکرات موشکی مانور دهند.

- سردار محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس" پیرامون سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران و اظهارات اخیرش در مورد توان موشکی کشورمان اظهار داشت: فرانسوی ها می خواهد با عملیات روانی و شرط و شروطی که مطرح کرده اند، بر روی برخی مسئولین سیاسی کشور تأثیرگذاری داشته باشند.

وی افزود: هدف فرانسوی ها این است که پس از سفر به ایران، بتوانند بگویند به بخشی از اهدافمان رسیدیم؛ چون برای هر سفری اهدافی تعیین می شود و می خواهند به نتیجه برسند و دست خالی برنگردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه هیچ گاه توان موشکی موضوع مذاکرات قرار نمی گیرد، گفت: فرانسوی ها در سفر به ایران بررسی میدانی می کنند تا ببینند چقدر می توانند روی مذاکرات موشکی مانور دهند.

سردار آسودی بابیان اینکه فرانسه یک عملیات روانی را قبل از سفر وزیر خارجه اش به ایران شروع کرد، گفت: فرانسوی ها در قالب های واقعی و غیرواقعی به صورت شایعه پخش کردند که با فلان مسئول و شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار آسودی در گفت وگو با فارس: توان موشکی کشورمان هیچ گاه موضوع مذاکرات نمی شود

سردار آسودی در گفت وگو با فارس: توان موشکی کشورمان هیچ گاه موضوع مذاکرات نمی شود