مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1396 ساعت 10:052018-03-03فرهنگي

اسکار سینمای فرانسه برای فیلم برگزیده کن


فیلم «120 تپش در دقیقه» ساخته «روبن کامپیلو» موفق به کسب شش جایزه از جمله بهترین فیلم از چهل وسومین دوره جوایز سینمایی سزار فرانسه شد.

- فیلم 120 تپش در دقیقه ساخته روبن کامپیلو موفق به کسب شش جایزه از جمله بهترین فیلم از چهل وسومین دوره جوایز سینمایی سزار فرانسه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم که اولین نمایش خود را در جشنواره فیلم کن 2017 تجربه کرد و موفق به کسب جایزه بزرگ هیئت داوران این رویداد سینمایی شده بود علاوه بر کسب جایزه بهترین فیلم، جوایز بهترین فیلمنامه، بازیگر نقش مکمل، بازیگر نوظهور، موسیقی متن و تدوین را نیز به خود اختصاص داد تا برنده بزرگ جوایز سزار موسوم به اسکار سینمای فرانسه باشد.

داستان فیلم 120 تش در دقیقه به اوایل دهه نود میلادی در پاریس بازمی گردد که گروهی از فعالان اجتماعی درتلاش هستند تا درمانی برای یک بیماری کشنده و ناشناخته پیدا کنند و درمی یابند که تعدادی از آزمایشگاه های داروسازی داروی این بیماری را در اختیار دارند.

120 تپش در دقیقه نماینده سینمای فرانسه در شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار 2018 نیز بود و چندی پیش جایزه بهترین فیلم و کارگردانی جوایز لومیر فرانسه را نیز کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکار سینمای فرانسه برای فیلم برگزیده کن

اسکار سینمای فرانسه برای فیلم برگزیده کن