مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1396 ساعت 00:562018-02-28بين الملل

یادداشت/ غلامرضا انبارلویی ارزش افزوده سرمایه های ما در خارج چیست؟


با رفع تحریم ها و لغو بالمرّه آنها از تاریخ امضا و اجرایی شدن برجام کلیه مطالبات پولی- مالی - بانکی ما با غرب از جمله فرانسه و آلمان که عضو 1+ 5 بودند باید به وضع عادی برگشته و اوضاع عادی شده باشد.

- آیا شده است؟ الحمدلله در سایه سیاست های اعتدالی دولت یازدهم و دوازدهم مبنی بر تنش زدایی باغرب و فیصله یافتن پرونده هسته ای و تاییدیه های پی در پی آژانس انرژی اتمی بر فعالیت های هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران اگر با آمریکا مشکل داریم هیچ نقطه ابهامی در روابط جمهوری اسلامی ایران باتروییکای اروپایی وجود ندارد و با امضای برجام نباید داشته باشد.

با رفع تحریم ها و لغو بالمرّه آنها از تاریخ امضاء و اجرایی شدن برجام کلیه مطالبات پولی- مالی - بانکی ما با غرب از جمله فرانسه و آلمان که عضو 1+ 5 بودند باید به وضع عادی برگشته باشد و اوضاع عادی شده باشد.

آیا شده است؟ پاسخ به پرسش های زیر از مراجع نظارتی می تواند عادی شدن روابط مالی را به داوری بنشاند.

1- وام یک میلیارد دلاری ایران به فرانسه در شرکت های اورودیف (1) وسورودیف آیا اصل و فرعش بعد از گذشت بیش از 40 سال تسویه شده است یا نه ؟اگر تسویه شده سند مثبته آن کدام است ؟ 2- چند در صد از سهام این دو شرکت متعلق به ایران است؟ آیا سود سهام حق السهم ایران از فعالیت این دو شرکت از بیش از 40 سال پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ غلامرضا انبارلویی ارزش افزوده سرمایه های ما در خارج چیست؟

یادداشت/ غلامرضا انبارلویی ارزش افزوده سرمایه های ما در خارج چیست؟