مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 13:102018-02-28ورزشي

میانمار میزبان باشگاه های مردان آسیا


مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا سال 2018 با حضور 17 تیم در میانمار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 8 تا 15 مردادماه سال 97 در شهر نایپیداو کشور میانمار برگزار می شود.

رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا بر اساس روش جدید کنفدراسیون والیبال آسیا با حضور 17 تیم و در دو دسته یک و دو برگزار می شود.

در دسته یک این رقابت ها 10 تیم شرکت کننده در سه گروه مقدماتی به مصاف یکدیگر می روند که نماینده ایران در گروه یک با نمایندگانی از ژاپن و قطر همگروه است.

گروه بندی دسته یک این رقابت ها بر اساس رنکینگ مسابقات دوره قبل به قرار زیر است: گروه A: ایران، ژاپن و قطر گروه B: قزاقستان، عراق و چین گروه C: چین تایپه، ویتنام، تایلند و میانمار پس از پایان دور مقدماتی تیم ها بر اساس امتیازهای کسب شده خود در سه گروه رتبه بندی و به همان ترتیب گروه ها در جایگاه های اول تا دهم قرار می گیرند.

در مرحله دوم تیم های نهم و دهم استراحت دارند اما هشت تیم برتر به صورت حذفی با یکدیگر مسابقه می دهند که تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم مسابقه می دهند و تیم های برنده در مرحله سوم برای رتبه های اول تا چهارم مبارزه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانمار میزبان باشگاه های مردان آسیا

میانمار میزبان باشگاه های مردان آسیا