مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1396 ساعت 05:262018-02-26فرهنگي

یادداشت/ حسن رضایی مذاکره با خودکشی تفاوت دارد!


احتمالاً اگر شهرام اسدی هم می خواست این روزها روز واقعه را بسازد، ناچار بود برای دیده شدن در جشنواره، پیش و بیش از هر چیز، ثابت کند: کربلا هم درس مذاکره است!.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " حسن رضایی در روزنامه وطن امروز نوشت: من دوست دارم در فیلم ها مذاکره و تعامل ببینم .

اینها بخشی از سخنان فروتن، یکی از داوران جشنواره سی وششم فیلم فجر در توضیح دلایل رأی ندادن به لاتاری و حذف عوامل آن از گردونه رقابتی عادلانه با سایر آثار است.

صدرعاملی هم گفته است: لاتاری به دلیل قصه و تمی که داشت، همه هیات داوران را آزار داد .

فارغ از خوب و بد لاتاری و اینکه محمدحسین مهدویان باید بابت چنین آزارهایی از هیأت داوران عذرخواهی کند یا نه، به نظرم باید به مسؤولان وزارت ارشاد بابت انتخاب چنین هیأت داوران عشق مذاکره ای آفرین گفت.

دولت دارد ارابه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و خلاصه همه چیز را با یک سوار می راند و این هماهنگی همه اجزای دولت در یک مسیر خود یک توانایی قابل تحسین است.

شاه بیت موجود در فکت شیت همه این حوزه ها هم یکی است: تعامل و مذاکره ! احتمالاً اگر شهرام اسدی هم می خواست این روزها روز واقعه را بسازد، ناچار بود برای دیده شدن در جشنواره، پیش و بیش از هر چیز، ثابت کند: کربلا هم درس مذاکره است! حامیان تز هنر برای هنر و الهه های عدم وابستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن رضایی مذاکره با خودکشی تفاوت دارد!

یادداشت/ حسن رضایی مذاکره با خودکشی تفاوت دارد!