مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1396 ساعت 00:352018-02-25سياسي

مولاوردی مانتوهایش را چگونه تهیه می کند؟


هر ساله زنان سیاستمدار بسیاری از جشنواره مد و لباس فجر دیدن می کنند؛ زنانی که پای شان به محافل دیپلماسی هم باز شده و می توانند بهترین سفیر برای طراحان و هنرهای سنتی ایران باشند اما آنها تا چه اندازه از لباس های طراحان ایرانی استفاده می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته زنان سیاست مداری از جمله شهیندخت مولاوردی، پروانه سلحشوری، فاطمه ذوالقدر- نماینده های مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حتی همسر محمد جواد ظریف - وزیر امور خارجه کشورمان از جشنواره مد و لباس فجر بازدید کردند.

امسال نیز بار دیگر شهیندخت مولاوردی در مراسم افتتاح نمایشگاه مد و لباس فجر حاضر شد.

دستیار ویژه رییس جمهور ایران در امور حقوق شهروندی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفتمین جشنواره مد و لباس فجر که ششم اسفندماه در تالار وحدت برگزار شد، در پاسخ به پرسش ایسنا، مبنی بر اینکه تا چه اندازه از لباس طراحان ایرانی در جشنواره های مد و لباس فجر استفاده می کند؟ گفت: شاید فرصت نشده است.

ما آنقدر با سرعت از این جشنواره ها دیدن می کنیم و از اینکه نمی توانیم با حوصله و صبر این آثار ببینیم، دلمان می سوزد اما سعی می کنم به ویژه مانتو را از تولیدات و برندهای داخلی تهیه کنم تا اِلمان های سنتی و ایرانی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولاوردی مانتوهایش را چگونه تهیه می کند؟

مولاوردی مانتوهایش را چگونه تهیه می کند؟