مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1396 ساعت 00:202018-02-25اجتماعي

اعزام تیم ارزیاب به منطقه سقوط پرواز تهران- یاسوج در صورت مساعد بودن هوا


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، یک تیم ارزیاب به منطقه سقوط پرواز تهران- یاسوج اعزام خواهد شد.

- سیدعلی وفایی مقدم در گفت وگو با ایسنا ، با بیان اینکه برای انجام عملیات بدون خطر نیاز به 48 ساعت هوای پایدار است، افزود: فردا دوشنبه، هفتم اسفندماه حدود 8 ساعت پایداری هوا را خواهیم داشت البته شاهد ناپایداری هایی در ارتفاعات دنا خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در ارتفاعات بالاتر 3400 متری دنا احتمال ابری بودن منطقه و وزش باد شدید وجود دارد اما هماهنگی هایی انجام شده تا در صورتی که شرایط جوی مساعد باشد یک تیم ارزیاب متشکل از نیروهای سپاه پاسداران، ارتش و هلال احمر جمهوری اسلامی چند پرواز را بر فراز قله نول دنا انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف از پروازها ارزیابی شرایط محیطی است که جهت جستجو و انتقال اجساد صورت خواهد گرفت.

وفایی مقدم خاطرنشان کرد: از عصر فردا دوشنبه، هفتم اسفند سامانه بارشی جدید وارد استان می شود که این سامانه تا عصر چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم در روزهای پنجشنبه و جمعه که هوا صاف می شود و بارشی نداریم بهتر بتوانیم برای جستجو و انتقال اجساد اقدامات لازم را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم ارزیاب به منطقه سقوط پرواز تهران- یاسوج در صورت مساعد بودن هوا

اعزام تیم ارزیاب به منطقه سقوط پرواز تهران- یاسوج در صورت مساعد بودن هوا