مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 21:052018-02-25اقتصادي

افتتاح اولین پارک تخصصی کشور با عنوان "پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی"


رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی گفت: مجوز اولین پارک تخصصی در سطح کشور با عنوان "پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی" به جهاد دانشگاهی اعطا شد که امیدواریم تا پایان سال یا اوایل سال 97 به طور رسمی افتتاح شود.

- افتتاح اولین پارک تخصصی کشور با عنوان "پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی" رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی گفت: مجوز اولین پارک تخصصی در سطح کشور با عنوان "پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی" به جهاد دانشگاهی اعطا شد که امیدواریم تا پایان سال یا اوایل سال 97 به طور رسمی افتتاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدصادق بیجندی در آیین افتتاح مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی خوزستان که صبح امروز (یک شنبه، 6 اسفندماه) برگزار شد، با بیان اینکه در گذر زمان رشد مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان و تلاش همکاران را دیده ام، اظهار کرد: معتقدم هر جا موفقیتی حاصل می شود یک تیم خوب، صمیمی و یک رنگ وجود دارد.

امیدواریم با این همفکری، همراهی و هم اندیشی شاهد رشد روزافزون این مجموعه باشیم.

وی با ارائه ی گزارشی از وضعیت جهاد دانشگاهی در حوزه مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین پارک تخصصی کشور با عنوان "پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی"

افتتاح اولین پارک تخصصی کشور با عنوان "پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی"