مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 18:002018-02-25سياسي

حیرت اروپاییان از نابغه قرآنی ایرانی


محمد مهدی حق گویان نابغه 19 ساله قرآنی جهان اسلام ونخستین حافظ قرآن کریم با توانایی قرائت به 74 روش در جهان که سبک های متنوعی را برای تلاوت قرآن ابداع کرده است برای ترویج فرهنگ قرآن به کشورهای اروپایی سفر کرد تا از این نبوغ خود به ترویج فرهنگ قرآنی در جهان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی حق گویان- نابغه قرآنی- در مراسمی که در مسجد زینبیه استانبول و مرکز اسلامی شهر برلین برگزار شد شرکت کرد که این مراسم با حضور گسترده مردم همراه بود.

این نابغه قرآنی به سبب توانایی قرائت به 74 روش در جهان حیرت همگان را در این مراسم ها برانگیخت.

مالک آقایی مسوول ستاد مسابقات قرآن انوار السماء در ضمن معرفی این نابغه قرآنی به عنوان اعجوبه قرآنی گفت:او به عنوان نخستین حافظی که قادر است قران را به 74 روش حفظ در سن (19 سالگی) تلاوت کند.

وی موفق به اخذ دکتری الهیات و معارف اسلامی وهمچنین اجازه تجزی در اجتهاد (در باب طهاره ونماز) شده است و در حال نگارش پایان نامه مقطع دکتری است.

وی ادامه داد: اگر از بین 77000 کلمه قرآن، کلمه ای که شبیه نداشته باشد، خطاب به وی گفته شود، این نابغه می تواند سریعتر از کامپیوتر، مشخصات آن کلمه را بطور کامل اعلام کند و حتی قادر است تمام قرآن را آیه به آیه بالعکس بخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیرت اروپاییان از نابغه قرآنی ایرانی

حیرت اروپاییان از نابغه قرآنی ایرانی