مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 17:562018-02-25بين الملل

دیدار هیأت رسانه ای سعودی با نخست وزیر عراق


یک هیأت بلندپایه رسانه ای سعودی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بغداد دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأت رسانه ای عربستان سعودی که روز گذشته (شنبه) وارد عراق شده بود، بعد از ظهر امروز با حضور عبدالعزیز الشمری سفیر عربستان در بغداد، با حیدر العبادی دیدار کردند.

طبق اعلام دفتر العبادی، در این دیدار نخست وزیر عراق با خوش آمد گویی به هیأت سعودی، خواستار تمرکز بر فرهنگ همزیستی و مشترکات بین دو کشور و مردم و همکاری برای پایان بحران ها و حرکت در جهت توسعه و استقرار امنیت در منطقه شد.

العبادی همچنین گفت که روابط عربستان و عراق در مسیر درست خود قرار دارد و امید این می رود که در تمامی زمینه ها هر آن چه که در راستای منافع دو ملت است، توسعه یابد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که همکاری میان عراق و عربستان از طریق شورای هماهنگی که ساز و کاری برای رشد اقتصادی و تبادلات تجاری و فنی میان دو کشور است، توسعه یابد.

طبق بیانیه صادره از دفتر العبادی، در این دیدار هیأت سعودی نیز از بهبود اوضاع عراق پس از شکست داعش و ایجاد ثبات و همزیستی میان مردم عراق ابراز خرسندی کردند.

گفتنی است که حضور چنین هیأت رسانه ای از عربستان سعودی که اغلب روزنامه ها و خبرگزاری های این کشور را در بر می گیرد در عراق بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیأت رسانه ای سعودی با نخست وزیر عراق

دیدار هیأت رسانه ای سعودی با نخست وزیر عراق