مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 17:162018-02-25سياسي

ارزش افزوده کشاورزی ایران منفی است


ارزش افزوده بخش کشاورزی ایران در حال حاضر منفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در دیدار و نشست مشورتی با رییس، معاونان و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان کرمان که با حضور فرماندار کرمان برگزار شد، اظهار کرد: برای بهره وری در حوزه کشاورزی، مجموعه وزارتخانه و متولیان استان ها مسؤولیت دارند و تصمیم گیرنده هستند و مطئمنا راهکارهایی نیز برای این مسئله وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تغییر اقلیم مختص کشور ما نیست و کاهش بارندگی ها را در سایر کشورها نیز شاهد هستیم، اما تفاوت معناداری میان تولیدات و وضعیت کشاورزی ما با کشورهای اطراف وجود دارد.

پورابراهیمی اجرای طرح های تحولی در ساختار کشاورزی کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: با وجود ارتقاهایی که برای افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی داریم، اما وضعیت موجود ما مطلوب نیست.

وی متوسط مصرف آب در حوزه کشاورزی کشور را 90 درصد عنوان کرد و گفت: آثار ناشی از اقدامات ما در راستای افزایش بهره وری در بهبود شرایط ناشی از تولید، بهره در تولید و کاهش بهای تمام شده برای افزایش سود کشاورزی دیده نمی شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نتیجه اجرای افزایش سطح آبیاری های تحت فشار و تغییر الگوی کشت در استان را باید در میزان ذخیره آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش افزوده کشاورزی ایران منفی است

ارزش افزوده کشاورزی ایران منفی است