مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 17:062018-02-25سياسي

نگاهی به فعالیت های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از آغاز تاکنون


ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش سال 1385 بر اساس توافق نامه ای که بین وزیر وقت آموزش و پرورش و مدیریت وقت حوزه علمیه قم امضا شد، آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش "، در پی تغییر و تحولات سازمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه که از سال گذشته آغاز شده است، مقرر شد دبیرخانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش کماکان به صورت مستقل و زیر نظر مدیر حوزه های علمیه فعالیت کند.

در پی نامه مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه به آیت الله اعرافی و کسب تکلیف در خصوص جایگاه سازمانی دبیرخانه ستاد همکاری ها در تشکیلات جدید مرکز مدیریت حوزه، مقرر شد این دبیرخانه همچون گذشته، به صورت مستقل و زیر نظر مدیر حوزه های علمیه فعالیت کند.

پیش تر سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز با ارتقای حکم حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی به عنوان مشاور عالی وزیر در امور همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، بر استمرار و تقویت همکاری حوزه و آموزش و پرورش تأکید کرده بود.

*ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در یک نگاه **آغازی مجاهدانه همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، با مجاهدت و ابتکار بزرگانی چون شهید آیت الله بهشتی، شهید باهنر و شهید آیت الله مطهری در سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فعالیت های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از آغاز تاکنون

نگاهی به فعالیت های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از آغاز تاکنون