مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 16:562018-02-25سياسي

وجه مشترک همه رسانه های استان خراسان رضوی، امام رضا(ع) است


مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: وجه مشترک این رسانه ها امام رضا(ع) است و در حوزه زیارت در کنار هم قرار می گیرند.

- مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی:وجه مشترک همه رسانه های استان خراسان رضوی، امام رضا(ع) است مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: وجه مشترک این رسانه ها امام رضا(ع) است و در حوزه زیارت در کنار هم قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، سید حمید موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی و آغاز به کار پایگاه خبری تحلیلی زیارت نیوز که در سالن همایش های هتل پردیسان برگزار شد، با اشاره به اینکه زیارت، شاخصه اصلی خراسان رضوی است، گفت: مشهد به دلیل وجود امام رضا(ع) مشهد شده و ظرفیت خاص دیگری نداشته است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، امام رضا(ع) تنها امامی است که در کشور ما مدفون است و پناهگاه تمامی مردم است، بنابراین وجود بارگاه این امام فرصت مغتنمی برای کشور ما و امت اسلامی است که باید با استعانت از فرهنگ و سیره رضوی، پایگاهی برای وحدت شیعه، سنی و سایر ادیان باشد، چراکه امام رضا(ع) یک چهره جهانی و بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه مشترک همه رسانه های استان خراسان رضوی، امام رضا(ع) است

وجه مشترک همه رسانه های استان خراسان رضوی، امام رضا(ع) است