مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 16:512018-02-25بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


اعزام 800 مشاور نظامی آمریکا، ترور معاون سابق مجلس سنا، کشته و زخمی شدن 15 تن در پکتیکا و کشته شدن 27 عضو طالبان در شمال مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز یکشنبه 6 اسفند افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، اعزام 800 مشاور نظامی آمریکا به افغانستان، ترور معاون سابق مجلس سنای افغانستان، کشته و زخمی شدن 15 تن در پکتیکا، کشته شدن 27 عضو طالبان در شمال افغانستان، مهمترین رویدادهای امنیتی امروز یکشنبه 6 اسفند افغانستان است.

اعزام 800 مشاور نظامی آمریکا به افغانستان قرار است در هفته های آینده 800 مشاور دیگر آمریکایی به افغانستان اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در گزارش نشریه میلیتری آمریکا، روز گذشته (شنبه، 5حوت) آمده است که ایالات متحده قرار است صدها مشاور نظامی را به افغانستان بفرستد.

هم زمان با احتمال شدت گرفتن جنگ در بهار آینده، آمریکا بیش از 800تن از مشاوران ویژه را برای مشوره دهی به نیروهای افغان در خطوط نخست جنگ، به افغانستان می فرستد.

ترور معاون سابق مجلس سنای افغانستان معاون سابق مجلس سنای شب گذشته از سوی افراد ناشناس در کابل هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، معاون سابق مجلس سنای شب گذشته از سوی افراد ناشناس در کابل هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان