مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 16:462018-02-25سياسي

نخستین پیش نشست همایش بین المللی امام رضا(ع) در هندوستان برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: نخستین پیش نشست همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان با مشارکت آستان قدس رضوی در کشور هندوستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد با اشاره به اینکه نخستین پیش نشست همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان با مشارکت آستان قدس رضوی در کشور هندوستان برگزار می شود، اظهار داشت: قبل از برگزاری همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان در مشهد مقدس، سه پیش نشست با هدف آشنایی علمای ادیان با یکدیگر و انجام جلسات هم اندیشی در کشورهای هندوستان، روسیه و لبنان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در نخستین پیش نشست که به میزبانی دانشگاه همدرد این کشور در شهر دهلی نو برگزار می شود، ادیان هند با محوریت گفت و گو و عقلانیت در ادیان با تأکید بر آموزه های حضرت رضا(ع)، تبیین جایگاه گفت وگو در ادیان، روش گفت وگوهای عقل محور در ادیان، عقلانیت در ادیان و ادب و اخلاق اختلاف مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: این نشست با مشارکت دانشگاه های همدرد، جامعه ملیه اسلامیه، علیگره، کشمیر، جواهر لعل نهرو و جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی دهلی نو 7 اسفند ماه سال جاری همزمان با 28 فوریه 2018


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیش نشست همایش بین المللی امام رضا(ع) در هندوستان برگزار می شود

نخستین پیش نشست همایش بین المللی امام رضا(ع) در هندوستان برگزار می شود