مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 16:252018-02-25اقتصادي

پیگیری احداث پکیج کاملی از کارخانه های تکمیل چرخه فولاد در اسدآباد


احداث یک واحد کارخانه کنستانتره جدید به علاوه پکیج کاملی از کارخانه های تکمیل چرخه فولاد در منطقه بهمن دره اسدآباد در حال پیگیری است.

- فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: احداث یک واحد کارخانه کنستانتره جدید به علاوه پکیج کاملی از کارخانه های تکمیل چرخه فولاد در منطقه بهمن دره اسدآباد در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین افشاری امروز در قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: احداث یک واحد کارخانه کنستانتره جدید به علاوه پکیج کاملی از کارخانه های تکمیل چرخه فولاد در منطقه بهمن دره اسدآباد شامل 5 کارخانه با سرمایه گذاری 650 میلیارد تومان از محل بخش خصوصی بدون استفاده از تسهیلات بانکی در حال پیگیری بوده که یکی از این کارخانه ها تاکنون پیشرفت خوبی داشته و در آینده نزدیک آغاز به کار خواهد کرد وی با اشاره به اینکه کارخانه کنستانتره واقع در منطقه چهاردولی اسدآباد با ظرفیت بیش از 85 درصد در حال فعالیت است، اظهار کرد: در جوار این واحد، کارخانه گندله سازی نیز در تابستان سالجاری به بهره برداری رسید که برای افتتاح رسمی منتظر رییس جمهور و یا معاون اول رییس جمهور هستیم.

افشاری در ادامه از راه اندازی مرکز رشد علم و فناوری این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز رشد در محل دانشگاه پیام نور شهرستان در فضایی به مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری احداث پکیج کاملی از کارخانه های تکمیل چرخه فولاد در اسدآباد

پیگیری احداث پکیج کاملی از کارخانه های تکمیل چرخه فولاد در اسدآباد