مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 16:102018-02-25سياسي

تصویب برنامه آموزشی دوره دکتری رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت


دبیر شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با اشاره به صرف ساعت ها کار تخصصی، با بررسی دقیق سرفصل دروس رشته از بیش از 85 دانشگاه معتبر جهان و کسب نظرات مدرسین دورس دکترای این رشته در دانشگاههای سراسر کشور از تصویب برنامه آموزشی دوره دکتری رشته آموزشی .

- دبیر شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با اشاره به صرف ساعت ها کار تخصصی، با بررسی دقیق سرفصل دروس رشته از بیش از 85 دانشگاه معتبر جهان و کسب نظرات مدرسین دورس دکترای این رشته در دانشگاههای سراسر کشور از تصویب برنامه آموزشی دوره دکتری رشته آموزشی بهداشت و ارتقاء سلامت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جمشید حاجتی با اشاره به صرف ساعت ها کار تخصصی، با بررسی دقیق سرفصل دروس رشته از بیش از 85 دانشگاه معتبر جهان و کسب نظرات مدرسین دورس دکترای این رشته در دانشگاههای سراسر کشور از تصویب برنامه آموزشی دوره دکتری رشته آموزشی بهداشت و ارتقا سلامت خبر داد.

وی ااظهار داشت: تغییرات بنیادی بین المللی در مفاهیم سلامت و همچنین تاکید شواهد و تجارب جهانی بر لزوم جهت دهی و سازمان دهی مجدد نظام های سلامت، از رویکردهای مشکل مبنایی ، بیماری محور و معمول گرا به سوی رویکرد سیستم مبنایی پیشگیرانه ، سلامت محور و ارتقاء سلامت مبنی بر ترویج سبک زندگی سالم، هییت ممتحنه و ارزشیابی رشته آموزش بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب برنامه آموزشی دوره دکتری رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت

تصویب برنامه آموزشی دوره دکتری رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت