مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 13:402018-02-25حوادث

تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان در شاهرود


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 112 کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شاهرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار قاسمی درتشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر پس از دریافت خبری مبنی بر انتقال ده ها کیلو تریاک از استان سیستان و بلوچستان به یکی از استانهای شمالی کشور، فورا 3 اکیپ از ماموران زبده این پلیس بهمراه اکیپی از مرکز استان محورهای مواصلاتی شهرستان را تحت پوشش قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی خودروهای حمل مواد در یکی از جاده های اطراف شاهرود به نامبردگان دستور ایست داده شد که رانندگان خودروها بدون توجه به فرمان پلیس متواری شده و از تجهیزات نصب شده بر روی خودرو در راستای فرار از چنگ ماموران استفاده کردند.

این مقام ارشد انتظامی به تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: درنهایت ماموران با استفاده از اسلحه وبا هدف قرار دادن لاستیک های خودرو ، خودروهای مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این عملیات در نیمه های شب صورت گرفت گفت: قاچاقچیان جوان پس از زمین گیر شدن، خودروهای خود را رها و با استفاده از تاریکی شب قصد فرار داشتند که ماموران ورزیده پلیس مبارزه با مواد مخدر با تعقیب آنان در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان در شاهرود

تیراندازی ماموران به خودروی قاچاقچیان در شاهرود