مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 13:352018-02-25اقتصادي

200 طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان


مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از افتتاح 114طرح گردشگری در حال ساخت در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: 200 طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رضا علیزاده در نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان که به ریاست استاندار گیلان برگزار شد، صنعت گردشگری را چشم اندازی برای تحول همه جانبه و پیشرفت روز افزون دانست و گفت: هم اکنون وضعیت این صنعت در گیلان با تعامل بخش دولتی و خصوصی وضعیت مطلوبی را طی می کند.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش های صورت گرفته دولت تدبیر و امید در حوزه گردشگری، به جایگاه ممتاز این استان در سالهای اخیر اشاره کرد و توسعه اقتصادی را در گرو حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و فعالان این صنعت خواند.

این مسئول به بیان مشکلات موجود در مسیر سرمایه گذاری گردشگری استان پرداخت و خواستار رفع مشکلات موجود تا رسیدن به بالندگی اقتصادی گیلان شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به تعدد پروژه های گردشگری در گیلان، گفت: 114طرح گردشگری در دست ساخت است افتتاح این طرحها اشتغالزایی، رونق اقتصادی و توسعه گردشگری را به همراه دارد .

وی با بیان اینکه 200 طرح متقاضی اخذ تسهیلات در حوزه گردشگری استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این طرح ها که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان

200 طرح گردشگری متقاضی اخذ تسهیلات در گیلان