مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 13:202018-02-25اقتصادي

ساکنان کمالشهر و مهرشهر از آب سد طالقان بهره مند می شوند


با آغاز عملیات پروژه لوله گذاری خط انتقال 900 میلیمتری که با هدف افزایش ظرفیت برداشت آب سد طالقان انجام می شود، - مدیرعامل شرکت آبفای البرز گفت: با آغاز عملیات پروژه لوله گذاری خط انتقال 900 میلیمتری که با هدف افزایش ظرفیت برداشت آب سد طالقان انجام می شود، ساکنان مناطق کمالشهر و مهرشهر هم از آب سد طالقان برخوردار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا رضایی فر با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح آبرسانی به کرج بزرگ در قالب پروژه افزایش برداشت آب از سد طالقان شامل احداث 12 کیلومتر خط انتقال به اقطار 500 تا 900 میلیمتر است که از مهرماه 95 تاکنون 8 کیلومتر آن اجرا شده و پیش بینی می شود 4 کیلومتر باقیمانده تا پایان خرداد 97 اجرا شود.

وی درخصوص کلنگ زنی و عملیات اجرایی لوله گذاری با قطر 900 میلیمتر که از6 اسفند ماه آغاز شد، بیان کرد: درقالب این پروژه 1800 متر لوله گذاری خط انتقال با هدف جبران کمبود آب مناطق کمالشهر و مهرشهر در فصول گرم سال اجرا می شود و بدین ترتیب با اختلاط آب های سطحی با چاه های تامین کننده، ساکنان این مناطق از آب کیفیت بالاتری برخوردار می شوند.

رضایی فر افزود: تا کنون 8 میلیارد تومان برای اجرای خطوط انتقال آب از سد طالقان در قالب طرح آبرسانی به کرج بزرگ صرف شده و اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده پروژه 4 میلیارد تومان برآورد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان کمالشهر و مهرشهر از آب سد طالقان بهره مند می شوند

ساکنان کمالشهر و مهرشهر از آب سد طالقان بهره مند می شوند