مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 12:202018-02-25اقتصادي

تزیینات داخلی و رنگ آمیزی ساختمان چقدر تمام می شود؟


رییس اتحادیه تزیینات داخل ساختمان اعلام کرد که بازار تزیینات داخلی ساختمان و خدمات فنی مرتبط با آن مانند سال های قبل نیست و با رکود مواجه شده است، - اما هر کسی به ویژه در ایام شب عید از واحد صنفی شکایت داشته باشد با جدیت آن را در اتحادیه پیگیری و و مردم را راضی می کنیم.

بهروز چوداری میلانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازار تزیینات داخلی ساختمان مانند سال های قبل نیست و رکود بسیاری بر بازار حاکم شده است به همین دلیل نه تنها افزایش قیمتی نداشتیم بلکه با بازار رقابتی مواجه شده ایم.

وی نوسانات بازار مسکن، ارز و غیره را یکی از عوامل رکود در بازار تزیینات داخلی ساختمان مانند دیگر اصناف عنوان کرد و افزود: خدمات فنی مهندسی در حوزه تزیینات داخلی ساختمان معمولا تعرفه خاصی ندارد و از آنجایی که جزو کالاهای اساسی به شمار نمی رود سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نرخی را برای آن تعیین نمی کند، اما قیمت و تعرفه محصولات و خدمات مختلف در این حوزه که مردم می خواهند خریداری کنند به جنس، نوع انتخاب آنها و متراژ ساختمان بر می گردد که می توان به پرده، کفپوش، کاغذ دیواری، رنگ و غیره اشاره کرد.

کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان متری چند؟ رییس اتحادیه تزیینات داخل ساختمان ادامه داد: گرچه نرخ و تعرفه مصوبی وجود ندارد، اما قیمت این بازار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزیینات داخلی و رنگ آمیزی ساختمان چقدر تمام می شود؟

تزیینات داخلی و رنگ آمیزی ساختمان چقدر تمام می شود؟