مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 12:162018-02-25اجتماعي

بلوغ زودرس آلودگی در اهواز/ این آلودگی با تزهای سیاسی پاک نمی شود


بیش از یک از دهه است که استان خوزستان درگیر گردوخاک است، آلودگی که دوره نوجوانی خود را در این استان می گذراند و به دلیل شدت ریزگردها در روزهای اخیر، - به بلوغ زودرس رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از اهواز، هوای اهواز برای گروه های حساس ناسالم است این جمله تیتر تعداد زیادی از رسانه های استان در روزهای آلوده می شود، جمله دو پهلویی که در سال های دور به شکل متناوب و ظرف سه تا چهار سال گذشته جزو روزمرگی های خوزستانی ها شده است.

و آلودگی که اکنون دوره نوجوانی خود را در استان خوزستان می گذراند اما، قربانیان خود را تنها در گروه های حساس خلاصه نمی کند.

طبق شاخص های آلودگی هوا، هرزمانی که میزان ذرات معلق5/2 میکرون موجود در هوا از روی عدد 100 عبور کند گفته می شود هوا برای گروه های حساس ناسالم شده و این افراد نباید در فضای باز به فعالیت طولانی مدت بپردازند چراکه با افزایش غلظت آلاینده ها بیش از دیگران در معرض خطرات ناشی از آلودگی هستند؛ بر همین اساس گروه های حساس شامل کودکان، سالمندان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی است.

درواقع برجسته کردن این تیتر هوای اهواز برای گروه های حساس ناسالم است در روزهای آلوده تنها مختصر کردن روزهای آلوده به آلودگی های صنعتی است این در حالی است که اثرات مخرب ناشی از گرد و غبار به دلیل ماندگاری در جو نه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوغ زودرس آلودگی در اهواز/ این آلودگی با تزهای سیاسی پاک نمی شود

بلوغ زودرس آلودگی در اهواز/ این آلودگی با تزهای سیاسی پاک نمی شود