مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 12:152018-02-25پزشكي

ایجاد بانک جنین اهدایی در کلینیک اهدای مرکز درمان ناباوری ابن سینا


مسئول کلینیک اهدای مرکز درمان ناباروری ابن سینا از ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در کلینیک اهدای مرکز درمان ناباروری ابن سینا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر فرهاد یغمایی با تاکید بر اینکه انتخاب اهداکنندگان و دریافت کنندگان بر مبنای قانون و مقررات مصوب وزارت بهداشت انجام می شود، درباره شرایط لازم برای اهدا و دریافت جنین و روند ارزیابی آن، اظهار کرد: داشتن سلامت متعارف از نظر بیماری های داخلی، روانی، عفونی، ژنتیک، زنان و اورولوژی و نیز احراز صلاحیت اخلاقی، از جمله شاخص های اصلی انتخاب اهداکنندگان و دریافت کنندگان است.

همچنین، مسائل حقوقی در ابتدا به دقت بررسی می شوند و رعایت دقیق و کامل محرمانگی روند اهدا و ناشناس ماندن اهداکننده و دریافت کننده، از اصول مهم این کلینیک است.

وی درباره چگونگی شکل گیری بانک جامع جنین اهدایی کشور در این مرکز، گفت: این مرکز نزدیک به دو دهه است که خدمات درمان ناباروری به روش لقاح برون تنی (IVF) را به هموطنان ارائه می کند و خوشبختانه به دلیل نرخ بالای موفقیت درمان در این مرکز، بسیاری از زوج ها صاحب فرزند می شوند و تعدادی جنین فریز شده از روند درمان ایشان در مرکز باقی می ماند.

بنابراین در نخستین گام برای ایجاد این بانک، زوج های دارای جنین فریز شده که حداقل یک فرزند سالم داشتند، برای گفت وگو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بانک جنین اهدایی در کلینیک اهدای مرکز درمان ناباوری ابن سینا

ایجاد بانک جنین اهدایی در کلینیک اهدای مرکز درمان ناباوری ابن سینا