مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 12:102018-02-25اقتصادي

آتش نشانی بر اساس قانون وظیفه ای برای نجات انسان ها ندارد


در حال حاضر سازمان هلال احمر در شهرها وظیفه امداد و نجات را برعهده دارد اما آتش نشانی بدون اینکه حسب قانون وظیفه ای برای نجات انسانها داشته باشد و تنها بر اساس وجدان کاری در این زمینه ورود پیدا می کند.

- شهردارمنطقه 22 گفت: در حال حاضر سازمان هلال احمر در شهرها وظیفه امداد و نجات را برعهده دارد اما آتش نشانی بدون اینکه حسب قانون وظیفه ای برای نجات انسانها داشته باشد و تنها بر اساس وجدان کاری در این زمینه ورود پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علی نوذرپور در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان کشور افزود: جمعیت شهرهای ایران طی سنوات گذشته به ویژه در کلانشهرها رشد تصاعدی داشته است و با رشد جمعیت، با افزایش سرمایه گذاری ها و تراکم فعالیت ها مواجه بوده ایم.

در همین راستا ضرورت دارد برای مراقبت از این سرمایه گذاری ها و جمعیتی که در شهرهای کشور زندگی می کنند و مقابله با خطراتی که آنها را تهدید می کند، تمهیداتی اندیشیده شود.

وی ادامه داد: در کشور ایران تنها اتخاذ تدابیر موثر برای حفظ شهرها در مقابله با حریق و سیل به عهده شهرداری ها واگذار شده و این در حالیست که مدیریت سایر بلایای طبیعی نیز در شهر تهران به شهرداری سپرده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی بر اساس قانون وظیفه ای برای نجات انسان ها ندارد

آتش نشانی بر اساس قانون وظیفه ای برای نجات انسان ها ندارد