مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:552018-02-25پزشكي

کرم ضد چروک فوری ساخت ایران روانه بازار شد


با استفاده از کرم ضد چروک فوری، چروک ریز و عمقی از بین رفته و احساس کشش در پوست ایجاد می شود و بهترین انتخاب برای گرفتن بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت 5040"، کرم ضد چروک فوری ساخت ایران با بهره گیری از موثرترین عصاره گیاهان در پیشگیری و درمان چین و چروک، ورم و پف صورت بسیار موثر بوده و به مرور زمان با استحکام و بهبود حالت کشسانی پوست به رفع شل شدگی و افتادگی پوست کمک می کند.

درمان چین و چروک پیشانی با ضد چروک فوری این کرم که با شماره مجوز 56/20225 در ایران تولید شده و دارای مجوز وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است، چروک های پوستی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و سبب رفع اخم، چین و چروک در ناحیه پیشانی می شود.

عصاره هسته انگور، ضمغ گیاه کور، هیالورونیک اسد، محلول کلاژن، عصاره درخت چای، ویتامین E و ویتامین C از جمله ترکیبات موثر این کرم هستند.

با مزایا و عملکرد کرم ضد چروک فوری آشنا شویم تاثیرگذاری فوری در پر کردن چین و چروک صورت، دارای ترکیبات موثر در تحریک چرخه سلولی و افزایش تولید کلاژن توسط سلول های پوستی، رطوبت رسان و مرطوب کننده قوی پوست، حاوی موارد آنتی اکسیدان، بهبود دهنده حالت کشسانی پوست و درمان جوش و جای جوش به علت خاصیت ضد باکتری (آنتی باکتریال) ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرم ضد چروک فوری ساخت ایران روانه بازار شد

کرم ضد چروک فوری ساخت ایران روانه بازار شد