مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:252018-02-25فرهنگي

بزرگداشتی با "نقاب" برای یک هنرمند


گرامیداشت رکن الدین خسروی درحالی برگزار شد که همه مهمانان و مدعوین حاضر در این مراسم، ملزم به زدن نقاب به صورت هایشان بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم گرامیداشت رکن الدین خسروی کارگردان و نویسنده تئاتر که دی ماه سال گذشته درگذشت، با حضور هنرمندان و اهالی تئاتر و همچنین مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی شامگاه 5 اسفند ماه در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

نکته جالب در برگزاری این مراسم این بود که تمامی مهمانان ملزم بودند با ماسک هایی که عوامل اجرایی این مراسم به رنگ ها و شکل های مختلف از پیش برای این مراسم تدارک دیده بودند، وارد سالن شوند.

اجرای این مراسم را مسعود دلخواه و فرزانه نشاط خواه که از شاگردان قدیمی رکن الدین خسروی بودند، برعهده داشتند.

در ابتدای برنامه ایرج راد بازیگر و کارگردان که با ماسکی بر صورتش در جایگاه حاضر شد، ضمن خوش آمد گویی به حاضران این مراسم درباره رکن الدین خسروی بیان کرد: بهتر است ماسک را از روی صورتمان برداریم و خودمان باشیم.

رکن الدین خسروی هیچگاه نقاب بر چهره نداشت و با خلوص نیت و گشاده رویی و پشتکار فراوان در عرصه تئاتر کشور فعالیت کرد و اکنون ما وامدار او هستیم.

او یادآور شد: رکن الدین خسروی شاگردان زیادی تربیت کرد و وقتی برای اجرای تئاتر صحنه ای تمرین می کرد لحظه لحظه آن مانند کلاس درس بود در عین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشتی با "نقاب" برای یک هنرمند

بزرگداشتی با "نقاب" برای یک هنرمند