مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 11:152018-02-25اقتصادي

در صادرات دام به روسیه مشکل داریم


رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه از افزایش 5 تا 10 درصدی حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه نسبت به سال گذشته خبر داد و همچنین اظهار کرد که در زمینه صادرات دام به روسیه با محدودیت هایی مواجه هستیم.

- اسدلله عسگراولادی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت روابط تجاری ایران و روسیه اظهار کرد: در حال حاضر سطح مبادلات تجاری ایران و روسیه 2 میلیارد و 200 میلیون دلار است که از این عدد، 500 میلیون دلار صادرات ایران به روسیه است و یک میلیارد و 700 میلیون دلار هم واردات ایران از این کشور است.

وی ادامه داد: یعنی اکنون وضعیت تراز تجاری با روسیه به ضرر ایران است و واردات ما بیشتر از صادرات مان به این کشور است و اما با این حال سعی می کنیم که صادرات مان را به روسیه افزایش دهیم.

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه با مقایسه وضعیت مبادلات تجاری ایران و روسیه با سال گذشته گفت: حجم مبادلات تجاری مان با روسیه نسبت به سال قبل 5 تا 10 درصد بهبود پیدا کرده است.

عسگراولادی اضافه کرد: از سوی دیگر لبنیات هم به تجارت مان با روسیه اضافه شده و به روسیه صادرات لبنیات داریم، اما در مورد مسائل دامی و صادرات دام به روسیه مشکلاتی داریم که اگر این موانع رفع شود می توانیم صادرات مرغ به روسیه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صادرات دام به روسیه مشکل داریم

در صادرات دام به روسیه مشکل داریم