مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 09:552018-02-25اقتصادي

2هزار میلیارد تومان برای 10 پروژه عمرانی اطراف حرم نیاز است


شهردار قم با اشاره به پروژه های نیمه تمام و در حال اجرا اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: 10 پروژه کلیدی برای اطراف حرم مطرح شده که این پروژه ها به بیش از 2 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، سقاییان نژاد به محل تأمین بودجه های عمرانی پروژه های اطراف حرم کریمه اهل بیت(س) اشاره کرد و افزود: نمی توانیم از بودجه های محلی برای تأمین بودجه پروژه های اطراف حرم مطهر استفاده کنیم، از این رو به بودجه های ملی احتیاج داریم.

وی ادامه داد: بودجه های ملی باید در بافت های فرسوده هزینه شود که باید از طریق اداره راه و شهرسازی به این پروژه ها اختصاص داده می شده است که اگر این بودجه ها به پروژه ها اختصاص داده شود می توان به تأمین مالی آنان کمک کرد.

شهردار قم برخی پروژه های تکمیل شده و آماده بهره برداری را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: پروژه خیابان ارم و پارک سوار آماده تحویل بوده و برخی دیگر از پروژه های محلی نیز توسط شهرداری در دست اقدام است.

سقاییان نژاد ادامه داد: ستاد بازآفرینی شهری می تواند به تأمین بودجه های ملی این پروژه ها کمک کند؛ چرا که مصوباتی داشته و می توان با یک چشم باز و دید حمایتی نسبت به این پروژه ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2هزار میلیارد تومان برای 10 پروژه عمرانی اطراف حرم نیاز است

2هزار میلیارد تومان برای 10 پروژه عمرانی اطراف حرم نیاز است