مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 06:562018-02-25بين الملل

ابراهیم کارخانه ای زیاده خواهی های فرابرجامی!


پس از دو سال از اجرای برجام این گمانه که متحدان اروپایی آمریکا، حفظ برجام را برای منافع خود می خواهند تا برخورداری ایران از نتایج توافق هسته ای، - هرروز قوی تر شده و کشورهای قدرتمند این اتحادیه نقش پلیس خوب را مقابل پلیس بد (آمریکا) برای امتیازگیری از ایران ایفا می کنند.

روزنامه حمایت در یادداشتی به قلم ابراهیم کارخانه ای در واکنش به اظهارات جدید نیکی هیلی علیه کشورمان نوشت: نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، در تازه ترین فرافکنی و فضاسازی خود علیه ایران اسلامی، ادعاهای نخ نما شده ای را تکرار و با گرفتن ژست حق به جانب، کوشید جای شاکی و متهم را عوض کرده، کشورمان را مقصر خروج احتمالی واشنگتن از برجام معرفی کند.

این در حالی است که جمهوری اسلامی از ابتدا صراحتاً تأکید کرده بود توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 صرفاً حول مسائل هسته ای است، نه موضوعات مدنظر آمریکا و اروپا.

شاه بیت سخنان بی پایه هیلی ، در خصوص نقض توافق هسته ای از سوی جمهوری اسلامی بر اساس دو اتهام تداوم آزمایش موشک های بالستیک و حمایت از تروریسم و فروش تسلیحات به حوثی ها شکل گرفته است.

دراین باره گفتنی هایی هست.

1.

مطالبات نامشروع و فرابرجامی آمریکا درزمانی به اوج خود رسیده که سیاستمداران این کشور گمان می کنند از طریق برجام توانسته اند، مانع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم کارخانه ای زیاده خواهی های فرابرجامی!

ابراهیم کارخانه ای زیاده خواهی های فرابرجامی!