مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت 01:552018-02-24اقتصادي

پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!


«اینترنتی سفارش بدهید تا برایتان پمپ بنزین بیاوریم!» این مدل تازه سوخت رسانی در ایران است که تازه حدود یک هفته ای می شود که در منطقه 2 تهران اجرا شده و گویا استقبال هم بالا بوده است.

- اینترنتی سفارش بدهید تا برایتان پمپ بنزین بیاوریم! این مدل تازه سوخت رسانی در ایران است که تازه حدود یک هفته ای می شود که در منطقه 2 تهران اجرا شده و گویا استقبال هم بالا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروند نوشت: کافی است راننده ها با یک اپلیکیشن درخواست پمپ بنزین سیار بدهند و کامیون های سوخت رسان که ظرفیت انتقال هزار لیتر بنزین را دارند، به مکان توقف راننده مراجعه کرده و سوخت را به او برسانند؛ مدلی تازه از یک کسب وکار اینترنتی که البته به گفته احسان جعفرتباری، مدیر اجرایی این طرح برای نخستین بار است که در خاورمیانه و برای چهارمین بار در جهان اجرایی می شود.

آنگونه که احسان جعفرتباری می گوید، با توسعه این اپلیکیشن دیگر هیچ راننده ای به خاطر تمام شدن سوخت در راه نمی ماند.

او توضیح می دهد: در حال حاضر توزیع سوخت آنلاین در کشورهای آمریکا، آلمان و چین اجرا می شود و ایران چهارمین کشوری است که اقدام به اجرای چنین طرحی کرده است.

اپلیکیشن پیدو که از حدود یک هفته پیش در منطقه 2 تهران اجرایی شده و اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شده، قرار است از بهار 97 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!

پمپ بنزین اینترنتی هم آمد!