مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 20:412018-02-24ورزشي

ابتکار: توجه به مسائل زنان و خانواده مورد تأکید نظام است


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: توجه به مسائل زنان و خانواده یکی از مسائل مورد تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ارومیه، معصومه ابتکار عصر امروز در شورای اداری آذربایجان غربی اظهار کرد: توجه به مسائل زنان و خانواده یکی از مسائل مورد تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در طول تاریخ انقلاب اسلامی است در دولت اگر بخواهیم حکمرانی مطلوب داشته باشیم نمی توانیم مطالبات بانوان را نادیده بگیریم و به سهم آنها توجه نکنیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در کشور به رشد و پیشرفت برسیم باید یک نگاه متعادل جنسیتی داشته باشیم، زنانی که نصف جمعیت کشور را تشکیل می دهند در مناصب مدیریتی باید حضور پررنگ داشته باشند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور بیان کرد: باید به مسائل دختران بازمانده از تحصیل، مسائل بهداشتی خاص بانوان و اشتغال بانوان توجه ویژه ای شود که مسئله دختران بازمانده از تحصیل در آذربایجان غربی باید به طور ویژه حل شود، چراکه این موضوع یک مشکل جدی در این استان است.

ابتکار اظهار کرد: در تأمین مربیان ورزش مدارس ابتدایی دخترانه مشکل وجود دارد، این موضوع به سلامت آتی جامعه زنان بستگی دارد، چراکه بی توجهی به تحرک و ورزش در دوران کودکی در دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: توجه به مسائل زنان و خانواده مورد تأکید نظام است

ابتکار: توجه به مسائل زنان و خانواده مورد تأکید نظام است