مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 19:352018-02-24ورزشي

رقابت شانه به شانه نروژ و آلمان در رده بندی مدالی المپیک زمستانی


یک روز مانده به پایان المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ تیم های نروژ و آلمان با کسب 13 مدال طلا در رده های اول و دوم هستند و تیم های کانادا و آمریکا با کسب 11 و 9 مدال طلا در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان شانزدهمین روز از المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ که از نهم تا بیست و پنجم فوریه به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار می شود کاروان تیم ملی نروژ همچنان با کسب 13 مدال طلا، 14 مدال نقره و 11 مدال برنز در رده نخست قرار دارد.

نزدیکترین تعقیب کننده نروژی ها در المپیک زمستانی 2018 تیم آلمان است که با 13 مدال طلا، هشت مدال نقره و هفت مدال برنز در رده دوم ایستاده است.

پس از تیم های نروژ و آلمان، تیم کانادا با 11 مدال طلا در رده سوم قرار دارد و تیم آمریکا با 9 مدال طلا جدی ترین رقیب کانادایی ها برای کسب عنوان سومی آن هم یک روز مانده به پایان رقابتها است.

تیم های هلند با 8 مدال طلا و سوئد با شش مدال طلا در رده های پنجم و ششم قرار دارند.

در بین تیم های آسیایی نیز تیم کره جنوبی با کسب پنج مدال طلا، شش مدال نقره و چهار مدال برنز در رده هفتم قرار دارد و ژاپن با کسب چهار مدال طلا جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

ار نکات جالب در رده بندی مدالی المپیک زمستانی 2018 نبودن تیم مستقل روسیه در بین تیم های برتر است و یک روز تا پایان رقابت ها این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت شانه به شانه نروژ و آلمان در رده بندی مدالی المپیک زمستانی

رقابت شانه به شانه نروژ و آلمان در رده بندی مدالی المپیک زمستانی