مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 19:112018-02-24سياسي

استاندار مازندران: مازندران بالاترین آمار تحصیل کرده بیکار را در کشور دارد


استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران بالاترین آمار تحصیل کرده بیکار در کشور را داراست پس فرصت شغلی باید برای آنها ایجاد شود، گفت: انتظار داریم که دانشگاه باعث پیشرفت باشد و دانشجویان کارآفرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ساری، محمد اسلامی عصر امروز در دانشگاه مازندران اظهار کرد: در ارتباط با جایگاهی که امروز کشور دارد و در آغازین روزهای چهل سالگی انقلاب اسلامی به رغم همه ی سختی ها و مزاحمت های بر سر راه کشور بوده باید شعارهایی را که مردم در راه آن جان دادند به معنای واقعی کلمه محقق شود.

وی افزود: هر دریافتی پرداخت و هر دستاوردی یک هزینه ای دارد مهم ترین شعار ما شعار استقلال بوده و رسیدن به استقلال به معنای واقعی در دنیای امروز که حاکمیت زور است کار آسانی نیست در کشور ما با ایستادگی مردم و رهبری حکیم و شجاع و خدمتگزاری که دولت در طی این چند سال داشته است امروز به چنین جایگاه معتبری رسیدیم که خلاف خواسته امریکا و متحدین آمریکا در منطقه است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: از خارج از کشور به درون سازمان ما نفوذ کردند و به همین سادگی اجازه نمی دادند که افراد فرهیخته و دانشی و علمی که می توانند کشور ما را به تراز توانستن برسانند که در صفوف جهانی هسته ای قرار بگیرند اجازه ندادند که این اتفاق بیفتد تا ما بتوانیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: مازندران بالاترین آمار تحصیل کرده بیکار را در کشور دارد

استاندار مازندران: مازندران بالاترین آمار تحصیل کرده بیکار را در کشور دارد