مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 18:352018-02-24اقتصادي

مجوزی برای طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی صادر نشده است


تاکنون از سوی سازمان حفاظت محیط زیست نامه ای مبنی بر تأیید نهایی و صدورمجوز ارزیابی زیست محیطی برای طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی به وزارت نیرو ارسال نشده است.

- معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: تاکنون از سوی سازمان حفاظت محیط زیست نامه ای مبنی بر تأیید نهایی و صدورمجوز ارزیابی زیست محیطی برای طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی به وزارت نیرو ارسال نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم میدانی در خصوص اخبار منتشر شده پیرامون موضوع طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی اظهار داشت: وفق "قانون تشکیل وزارت نیرو-مصوب 1353" و "قانون توزیع عادلانه آب- مصوب 1361"، انجام تمامی مطالعات و بررسی های لازم بر روی کلیه منابع آب سطحی و زیرزمینی برای تأمین آب موردنیاز بخش های مختلف کشور شامل شرب و بهداشت، صنعت، کشاورزی و زیست محیطی، جزو وظایف ذاتی و تکالیف قانونی وزارت نیرو بوده و اساساً بدون انجام مطالعات مدون و مقایسه گزینه های مختلف در قالب طرح های مطالعاتی، امکان تصمیم گیری درخصوص چگونگی انجام طرح های توسعه منابع آب وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: وزارت نیرو علاوه بر تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف و کنترل تقاضای آب، بررسی و مطالعه طرح های توسعه منابع آب را با هدف تأمین پایدار آب در قالب وظایف ذاتی خود انجام داده و در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزی برای طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی صادر نشده است

مجوزی برای طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی صادر نشده است