مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 18:062018-02-24سياسي

چشم طمع وزیر راه به سازمان نظام مهندسی


وزیر راه که گاهی هم با تکبر با ارباب رجوع برخورد می کند، چشم طمع به سازمان نظام مهندسی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، مسعود رضایی بعد از ظهر امروز در آیین روز مهندس اظهار کرد: در قرن های هفت و هشت تحول درخشانی در علم کشور ما رخ داد، رشد و پیشرفت علم در هر دورانی با توجه به تفکر حاکمیت و نحوه ارتباط مردم با حاکمیت متغیر است.

وی با بیان اینکه اگر در تغییر و رشد هدفی را پیگیری نکنیم به آن هدف نمی رسیم، افزود: هرگاه تفکر حاکمیت به سوی تحقیق و رشد باشد، به طبع آن نیروهای فکری نیز به آن جهت حرکت می کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: سازمان نظام مهندسی باید ارزش این نعمت که حاکمان و حکومت اجازه داده اند این سازمان استحقاق علمی خود را حفظ کند، بدانند و با خرد و اندیشه به رشدی علمی که تعیین شده برسند.

رضایی با بیان اینکه مسؤولان باید به افرادی که این ساختار و این سازمان را اداره می کند آزادی عمل بدهند، تصریح کرد: وزیر راه که خیلی هم ادعا دارد و گاهی هم با تکبر با ارباب رجوع برخورد می کند، چشم طمع به سازمان نظام مهندسی دارد.

وی ادامه داد: اگر هدف رشد علمی و تفکری مطرح است، چرا نگاه مالی به سازمان دارند و گفته می شود 8 هزار میلیارد تومان سرمایه دارد؟ نماینده مردم شیراز در مجلس مطرح کرد: آخوندی به عنوان وزیر و بخشی از حاکمیت وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم طمع وزیر راه به سازمان نظام مهندسی

چشم طمع وزیر راه به سازمان نظام مهندسی