مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 17:512018-02-24اقتصادي

استاندار اردبیل: صادرات استان اردبیل را به 400 میلیون دلار می رسانیم


با توجه به فضای مثبت ایجاد شده در سطح استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی امیدواریم تا چند سال آینده میزان صادرات در استان به حدود 400 میلیون دلار برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات اشتغال فراگیر استان اردبیل که در سازمان صنعت و معدن اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فضای مثبت ایجاد شده در سطح استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی امیدواریم تا چند سال آینده میزان صادرات در استان به حدود 400 میلیون دلار برسد.

وی گفت: باید فضای سرمایه گذاری در استان از وضع موجود نیز مثبت تر شود و لازمه این کار حذف بروکراسی اداری، تلاش مدیران دستگاه ها و فرمانداران شهرستان ها است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مشکل بیکاری مشکل بزرگی است که جامعه ما و جوانان این استان درگیر این موضوع هستند و حل این معضل در حال حاضر محوری ترین بحث ما در استان می باشد.

بهنام جو ادامه داد: موضوع جذب سرمایه گذار نه تنها در رقابت با سایر استانها بلکه مهم تر از آن در حل مشکلات جوانان بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود و ما از مدیران تمامی دستگاه ها می خواهیم تا این موضوع را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: در حوزه ایجاد اشتغال به دنبال شعار دادن نیستیم و معتقدیم که بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیز با حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: صادرات استان اردبیل را به 400 میلیون دلار می رسانیم

استاندار اردبیل: صادرات استان اردبیل را به 400 میلیون دلار می رسانیم