مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 17:052018-02-24فرهنگي

شعر حسودترین معشوقه دنیاست


گروس عبدالملکیان در نشست خبری جایزه شعر «بهاران»، شعر را حسودترین معشوقه دنیا خواند و گفت در این جشنواره شعر وسیله نیست بلکه هدف است.

- گروس عبدالملکیان در نشست خبری جایزه شعر بهاران ، شعر را حسودترین معشوقه دنیا خواند و گفت در این جشنواره شعر وسیله نیست بلکه هدف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست خبری نخستین جایزه شعر بهاران که امروز (شنبه، پنجم اسفندماه) در موسسه بهاران برگزار شد گروس عبدالملکیان، دبیر جایزه شعر بهاران، درباره این جایزه ادبی گفت: حدود یک سال پیش با رییس مؤسسه بهاران و دیگر دوستان دست اندرکار موسسه گفت وگویی داشتیم؛ قرار شد در کنار فعالیت های ادبی این موسسه، برای حمایت از استعدادهای شعر و ادبیات دو جایزه را راه اندازی کنیم که یکی به داستان اختصاص داشته باشد و یکی به شعر.

او افزود: مساله اساسی جایزه شعر بهاران این است که یک جنبه مکمل دارد و فعالیت های علمی و ادبی موسسه را تکمیل می کند.

تفاوت اصلی این جایزه با دیگر جوایز حوزه شعر نیز به این دید برمی گردد که شعر حسودترین معشوقه دنیاست یعنی اگر شاعری شعر را به خاطر جایزه، مقام و جایگاه بخواهد و هر کدام از این مولفه ها را در نظر داشته باشد شعر اندک اندک از او خداحافظی می کند و می رود، مگر این که آن مقولات را به خاطر شعر بخواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر حسودترین معشوقه دنیاست

شعر حسودترین معشوقه دنیاست