مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 17:002018-02-24فناوري

اپلیکیشن موبایلی پات برای روشندلان قابل استفاده شد


قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش اعلام کرد: استفاده از اپلیکیشن پات برای روشندلان امکان پذیر شد و این افراد می توانند مانند سایر مشترکان این خدمت، - از آن استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، شهره آقابابایی قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به سرویس جدید اپلیکشین موبایلی پات، گفت: از تیرماه سال جاری تاکنون در هر ماه، یک سرویس جدید به اپلیکیشن موبایلی پات افزوده شد و پات در حال حاضر امکان انتقال کارت به کارت به 20 بانک را دارد.

قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش ادامه داد: جدیدترین سرویسی که امروز از آن رونمایی شد، طراحی و پیاده سازی نسخه جدید اپلیکیشن پات برای نابینایان است.

آقابابایی توضیح داد: دلیل گرایش ما به سمت ایجاد این امکان این است که روشندلان مانند سایر مشترکان بتوانند از این خدمت استفاده کنند.

وی درباره شرایط امنیتی این نسخه، گفت: این نسخه برای روشندلان، با رعایت نکات امنیتی لازم طراحی و تهیه شده و برای اطمینان از کاربردی بودن این نسخه، گروهی از روشندلان از این خدمات استفاده کرده و از کاربردی بودن آن اطمینان حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن موبایلی پات برای روشندلان قابل استفاده شد

اپلیکیشن موبایلی پات برای روشندلان قابل استفاده شد